انواع کوله پشتی دانشجویی

در این مطلب به انواع کوله پشتی دانشجویی پرداختیم و ترندهای آن را مورد بررسی قرار دادیم. چرا که دانشجویان در آغاز سال تحصیلی اکثرا با چالش خرید کوله پشتی روبه‌رو هستند. کوله پشتی‌ها طرح‌ها و مدل‌های مختلفی دارند و انتخاب یکی از مدل‌های مختلف آن به سلیقه و بودجه دانشجو بستگی دارد. در ادامه به معرفی و بررسی هر نوع از مدل‌ها می‌پردازیم تا فرآیند انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

خرید انواع کوله پشتی دانشجویی

هر فردی باید بر حسب نیاز و کاربردی که مد نظر دارد کیف دانشجویی اداری خود را انتخاب کند. بر همین اساس انواع کوله‌ها را در ادامه بررسی کرده و ویژگی‌های مختلف آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری را داشته باشید و گزینه مناسب‌تری را انتخاب کنید.

1. کوله پشتی لپ تاپ

یکی از کاربردترین مدل‌های کوله پشتی، کوله‌های مناسب برای حمل لپ تاپ است. اکثر دانشجویانی که می‌خواهند یک کوله پشتی چند منظوره داشته باشند، اقدام به خرید این مدل از کوله پشتی می‌کنند چون از این کوله پشتی می‌توان برای جا دادن انواع وسایل از جمله لپ تاپ، کتاب و جزوه برای دانشگاه استفاده کرد. این مدل از کوله برای مراقبت از وسایل حساس دارای یک محفظه جداگانه است و از سایر قسمت‌های آن می‌توان برای قرار دادن وسایلی مانند شارژر، تبلت، هدفون و حتی کتاب و… استفاده کرد. در واقع استفاده و کاربرد این مدل از کوله پشتی بسیار متنوع و گسترده است. این کوله پشتی جادار است و از جنس بسیار محکم و بادوامی ساخته شده است عموما از پارچه ضد آب است. به طوری که حتی اگر نیمی از کوله خالی بماند در ظاهر آن تغییری ایجاد نمی‌شود. این کوله پشتی وظیفه محافظت ازوسایل الکترونیکی را برعهده دارد به همین دلیل مواد اولیه آن باید بسیار مقاوم و مرغوب باشند.

2. کوله پشتی چرم

این مدل ازکوله پشتی در دسته محبوب‌ترین مدل‌ها در بین دانشجویان است و در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. کوله پشتی چرم جدای از استفاده دانشجویان، برای حمل و نقل وسایل شخصی و استفاده روزانه بسیار مناسب است‌. اگر در ساخت این محصول از چرم طبیعی استفاده شده باشد قطعا قیمت بالایی خواهد داشت اما کوله پشتی‌هایی با چرم مصنوعی هم تولید می‌شوند که برخی کیفیت بسیار بالای دارند و دارای تنوع بیشتر و قیمت مناسب‌تری هستند.

مشاهده محصول

3. کوله پشتی فانتزی

در بین انواع کوله پشتی دانشجویی، کوله پشتی‌هایی که دارای طرح‌ها و یا مدل‌هایی خاصی هستند اکثرا به اسم کوله پشتی فانتزی شناخته می‌شوند. استفاده از این مدل از کوله پشتی‌ها مخصوصا برای دانش آموزان گزینه مناسبی است. این نوع از کوله پشتی‌ها در مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارند. اکثرا طرح‌ها و مدل‌های کارتونی برای دانش آموزان جذاب هستند و دانشجویان بیشتر از طرحهای مینیمال و ساده و یا گل‌داراستفاده می‌کنند. کوله پشتی‌های فانتزی از جنس پارچه هستند و در صورت خالی بودن حجم زیادی از کیف، شکل ظاهری آنها تغییر می‌کند.

4. کوله پشتی دانشجویی /اداری

این مدل از کوله بهترین نوع کوله پشتی برای دانشجویان است. اگر این مدل از کوله پشتی به صورت استاندارد طراحی و ساخته شده باشند دارای دو بند با پدهای محافظ خواهند بود. این مدل از کوله‌ها معمولا یک جیب اصلی و چند جیب کوچک دارند و همچنین دارای وزن کمی هم هستند. این کوله‌ها باید مقاوم و جادار باشند تا بتوانند بهترین کارایی را در طول روز برای دانشجویان داشته باشند. معمولا این مدل از کوله ها دارای طراحی ساده و مینیمال هستند و به دلیل راحتی و سبک وزن بودن در مدرسه، دانشگاه و اداره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

5. کوله پشتی چند منظوره دستی

کوله‌های چند منظوره دستی یک ظاهر بسیار ساده و کلاسیک دارند در عین حال که بسیار هم جادار هستند. این مدل قابلیت استفاده برای مدرسه و دانشگاه راهم دارند، ضمن اینکه قیمت بسیار مناسبی هم دارند‌‌. حتی می‌توان از این مدل کوله‌ها به عنوان کیف دستی استفاده کرد. بندهای این مدل کوله پشتی پد محافظ ندارد و این باعث شده است تا راحتی کمتری نسبت به سایر کوله‌ها داشته باشد. اغلب دانشجوهای دختر به دلیل ظاهر ساده و خاص آن، این مدل کوله پشتی‌ها را انتخاب می‌کنند.

مشاهده محصول

راهنمای خرید کوله پشتی دانشجویی باکیفیت :

کوله پشتی یک وسیله ضروری برای دانشجویان است، مخصوصا آنهایی که در طول روز پشت سرهم کلاس دارند و باید کتاب و جزوه‌های زیادی را با خود حمل کنند. به جز اینکه کوله در پشت قرار می‌گیرد و حمل آن راحت‌تر است، بر خلاف کیف دستی باعث درد و ناراحتی در دست و یا شانه نمی‌شود. هر چند برای افرادی که وسایل سنگین حمل می‌کنند، انتخاب کوله‌ای که وزن سبک، ابعاد مناسب و کیفیت خوبی داشته باشد اهمیت بالایی دارد. حال که با انواع کوله پشتی آشنا شدید، در این بخش هانا گالری به معرفی نکات مهم برای خرید کوله پشتی می‌پردازد.

در هنگام خرید کوله پشتی به این نکات توجه کنید :

  1. جنس پارچه کوله پشتی :

    مثلا اگر می‌خواهید یک کوله برای لپ تاپ خود انتخاب کنید، باید جنس آن مقاوم باشد. به طور کلی مواد اولیه مرغوب به ماندگاری بهتر کیف شما کمک می‌کند.

  2. اندازه کوله پشتی :

    باید با در نظر گرفتن مقدار وسایلی که در طول روز آنها را حمل می‌کنید سایز کوله پشتی خود را انتخاب کنید.

  3. قیمت کوله پشتی :

    در بازار برای کوله پشتی طیف‌های گسترده‌ای از قیمت وجود دارد. در مورد این خرید نیز باید بر حسب بودجه مورد نظر خود گزینه‌ها را انتخاب کنید.

  4. زیپ کوله پشتی :

    زیپ کوله پشتی باید سریع و روان باشد. به هنگام خرید کوله پشتی با تست زیپ‌های آن باید به این نکته بسیار دقت کنید.

  5. وزن کوله پشتی :

    اگر می‌خواهید یک کوله پشتی برای استفاده روزانه انتخاب کنید باید در نظر داشته باشید که وزن آن خیلی سنگین نباشد زیرا پس از پر شدن با وسایل دیگر، باعث خستگی و وارد شدن فشار مضاعف به ستون فقرات می‌شود‌.

  6. بندهای دوشی کوله پشتی :

    این بندها باید ضخامت مناسبی داشته باشند و وجود ابر در قسمت پشتی کوله پشتی باعث احساس راحتی هنگام استفاده از کیف می‌شود.

در این محتوا سعی بر این بود تا شما را برای انتخاب بهترین نوع کوله پشتی از هر نظر راهنمایی کنیم، حال می‌توانید با بازدید از فروشگاه هانا گالری از بین انبوهی از محصولات با قیمت مناسب، جهت خرید کوله پشتی دانشجویی گزینه‌ای مناسب شرایط خود را بیابید.

  • پشتیبان سایت
  • آبان 2, 1401
  • 1009 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه