بهترین مدل های کیف مجلسی

بهترین مدل های کیف مجلسی برای آن دسته از خانم‌هایی که به استایل و پوشش خود اهمیت می‌دهند مطلب مهمی است. چرا که این قشر از افراد همیشه سعی دارند خوش پوش و جذاب باشند. پس پیشنهاد می‌دهیم ما را در این مقاله همراهی کنید و با برخی از انواع مدل کیف مجلسی مد روز آشنا شوید.

همیشه کیف یکی از اکسسوری‌های مهم در استایل است و ازجمله مواردی به شمار می‌رود که باعث خوشتیپ و جذاب دیده شدن کل استایل شما می‌شود. به همراه داشتن یک کیف شیک و مجلسی است که رنگ و مدل آن هماهنگ و متناسب با سایر استایل و لباستان باشد یکی از نکات مهم است. اما چگونه باید کیف مناسب را انتخاب کنیم؟

نکاتی برای انتخاب مناسب ترین مدل کیف مجلسی

اگر دوست دارید بهترین مدل کیف مجلسی را‌ در مهمانی‌ها و انواع مناسبت‌های رسمی به همراه داشته باشید، توصیه می‌کنیم به مواردی که در ادامه این مقاله به آنها می‌پردازیم بیشتر توجه کنید.

1. رنگ کیف

تناسب رنگ کیف مجلسی با رنگ لباس‌ها و استایل یکی از مهم‌ترین نکات است که زودتر از هر مورد دیگری نظر را به خود جلب می‌کند. دو راه برای انتخاب کیف دارید. اول اینکه کیف و کفش خود را در طیف رنگی مشابه لباس خود انتخاب کنید. دوم اینکه از رنگ‌های متضاد انتخاب کنید. گزینه دوم عموما برای زمانی است که قصد دارید کیف خود را به عنوان یک مکمل استایل استفاده کنید. مثلا اگر رنگ لباس‌های شما کرم رنگ است می‌توانید از یک کیف کرم رنگ یا یکی از اعضای خانواده کرم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های مکمل یکدیگر استفاده کنید مثلا اگر لباس‌هایتان روشن است می‌توانید برای کیف از یک رنگ تیره استفاده کنید. به کمک این روش یک ست جذاب و زیبا می‌سازید.

البته باید این را در نظر داشت که انتخاب رنگ کیف و کل استایل شما به سلیقه شخصی خودتان بستگی دارد و اینکه شما با استایل خود حس راحتی و در عین حال اعتماد به نفس داشته باشید، از هرچیزی مهم‌تر است.

2. جنس کیف مجلسی

به غیراز رنگ کیف از جمله دیگر موارد حائز اهمیت جنس کیف است‌. امروزه کیف‌ها در متریال‌های متنوعی مانند کیف چرمی، کیف ابریشمی و ساتن و حتی کیف‌های مروارید دوزی و پولک دوزی شده در بازار یافت می‌شوند. در اینجا هم باز تناسب با سایر اجزای لباس مهم است. اگر رنگ شما تیره است استفاده از یک کیف چرمی مشکی رنگ و یا یک کیف ساتن رنگ روشن می‌تواند انتخاب خوبی برای همراهی استایل شما باشد.

بهترین مدل کیف مجلسی

مشاهده محصول

3. مدل کیف

کیف‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، مانند مستطیلی، بیضی، هلالی، گرد و… انتخاب یک کیف مجلسی که طرح و فرم متناسبی با استایلش ما داشته باشد قطعا کمک شایانی به زیبایی استایل خواهد داشت. کیف‌های مجلسی در تمامی مدل‌ها و اشکال تولید می‌شوند نکته مهم انتخاب کیفی متناسب است.

اگر قدبلند و لاغر هستید کیف‌هایی به فرم گرد و دایرهای می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد همچنین اگر قدی کوتاه و بدنی توپر دارید یک کیف مجلسی مستطیلی یا یک کیف کوچک و مینی بگ پیشنهاد ما به شما است.

4. اندازه کیف

اندازه کیف بستگی به این دارد که شما در نظردارید چقدر وسیله در آن جا دهید. اگر وسایل زیادی با خود به همراه ندارید بهتر است از انتخاب کیف‌های بزرگ خودداری کنید چرا که عموما کیف‌های کوچک از جمله بهترین مدل های کیف مجلسی هستند با این حال کیف‌های بزرگ و زیبا هم کم نداریم.

مشاهده محصول

 

مشاهده محصول

5. کیف بنددار یا بدون بند

در گذشته اکثر کیف‌های کلاسیک و مجلسی زنانه بند نداشتند اما این روزها بسیاری از طرح‌های جدید این کیفها بنددار شده اند. کیف بنددار از این جهت که حمل آنها راحت‌تر است برای خانم‌ها اولویت بالاتری دارند. با این حال باید دقت کنید که بند کیف‌های مجلسی اکثرا با بند کیف‌های اسپرت متفاوت است. کیف مجلسی یک بند چرمی شیک و یا یک بند زنجیری یا ترکیبی از چرم و زنجیر دارد. البته باید در نظر داشت اگر انتخاب‌تان یک کیف در اندازه کوچک باشد داشتن یک کیف بدون بند هم می‌تواند جذاب باشد‌.

6.ست کردن کیف مجلسی با اکسسوری‌های دیگر

به جز ست کردن کیف با رنگ لباس، می‌توانید کیف خود را با لباس، تزئینات لباس، زیورآلات و جواهرات خود ست کنید. برای مثال اگر رنگ بند کیف شما نقره‌ای بود، می‌توانید آن را با زیورآلات نقره‌ای خود ست کنید یا اگر از جواهرات رنگی استفاده می‌کنید مثلا رنگ جواهرات شما زمرد سبز رنگ است، می‌توانید یک کیف مجلسی ابریشمی یا چرم به همین رنگ انتخاب کنید.

بهترین مدل های کیف مجلسی

در بخش قبلی درباره نکاتی توضیح دادیم که برای انتخاب یک کیف مناسب مجلسی باید همواره مد نظر قرار دهید. در ادامه به معرفی کیف‌های مجلسی پرطرفداری می‌پردازیم که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد تا بتواند در شرایط مناسب از آنها استفاده کند.

  • کیف مجلسی کوچک مشکی

    این نوع کیفها از محبوب‌ترین‌ها است که می‌توانید با یک کفش مشکی ست کنید و با انواع رنگ لباس‌ها از این کیف و کفش استفاده کنید. با توجه به اینکه سایز کیف کوچک است می‌توانید با بند یا بدون بند انتخاب کنید. با اینکه کیف‌های بدون بند معمولا ظاهر شیک‌تری دارند اما کیف‌های بندی در طول مجلس راحت‌تر هستندۀ چرا که روی دوش قرار می‌گیرند.

    مشاهده محصول

  • کیف مجلسی کرم رنگ

    یک مدل کیف مجلسی ساده است که با رنگ‌های زیادی هم قابلیت استفاده دارد و مخصوصا بین خانم‌های میانسال طرفداران زیادی دارد.

    مشاهده محصول

  • یک مجلسی مدل جدید

    هر خانمی به یک کیف با ظاهری متفاوت در کمد خود نیاز دارد تا برای استایل‌های جسورانه از آن کمک بگیرد.

    مشاهده محصول

  • کیف مجلسی چرم پوست تمساح

    در حالی که چرم پوست تمساح محصولی گران قیمت است اما همیشه می‌توانید کیف‌هایی با کیفیت بالا اما چرم مصنوعی پیدا کنید که ظاهر زیبایی به استایل شما ببخشند.

    مشاهده محصول

  • کیف مجلسی با بند زنجیری

    کیف‌هایی که دارای بند زنجیری هستند از ترندهای امروزی به شمار می‌روند اما از سال‌ها قبل همیشه در کمد خانم‌های شیک پوش بوده‌اند در نتیجه اگر یک کیف با بند زنجیری داشته باشید تا سال‌ها می‌توانید برای استایل‌های مجلسی مختلف از آن استفاده کنید.

    بهترین مدل کیف مجلسی

    مشاهده محصول

  • کیف بزرگ مجلسی

    این مدل از کیف ها از دیگر ملزومات کمد هر خانمی است چرا که برای برخی از مراسم‌ها و مناسبت‌ها شما وسایل‌های بیشتری دارید که برای حمل آنها به یک کیف بزرگ نیاز پیدا خواهید کرد.

    مشاهده محصول

  • پشتیبان سایت
  • آبان 11, 1401
  • 740 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه